Zatímco v minulých letech soutěžící vyvíjeli webové aplikace a vymýšleli inteligentní agenty, tentokrát svým mozkovým buňkám řádně zatopili u série na sebe navazujících algoritmických úloh. Velkou výhodou byla nezávislost na konkrétním programovacím jazyce. Zúčastnit se díky
tomu mohly všechny čtyři ročníky.
Obtížnost byla perfektně vybalancovaná, takže i nejlepším ze soutěžících zabralo řešení všech pětadvaceti úloh téměř celé dopoledne. Systémem start‑cíl nakonec zvítězil David Souček z prvního ročníku oboru Elektronické počítačové systémy. O druhé a třetí místo svedli napínavý souboj Jakub Polák a Pavel Kotek, spolužáci ze třeťáku.
Děkujeme společnosti BSSHOP, která dodala jak zadání, tak výhry, a se kterou chceme v této milé tradici pokračovat i napřesrok.
Partner soutěže