Míček, pálka, zeď. A představivost. Úkol byl o to těžší, že cokoli žáci vymysleli, museli být také schopní v praxi naimplementovat. K tomu jim posloužil framework MonoGame, který umožňuje v jazyce C# snadnou práci s 2D i 3D grafikou. Pro práci využili vývojové prostředí Visual Studio a nástroj pro verzování softwaru GitKraken. Svá díla potom s vyučujícím sdíleli na platformě GitHub.
Vznikla celá řada zajímavých konceptů, mimo jiné například kombinace Pongu a Arkanoidu (autor Pavel Amler) nebo Pong v neeuklidovském prostoru (autor Luboš Kettner), jejichž ukázky si můžete prohlédnout ve videu.
Opět se tak potvrdilo, že programování není jen chladná logika, ale svého druhu výtvarné umění, kde kromě odborných znalostí upotřebíte také dobrý nápad a vtip.
Níže si můžete prohlédnout videozáznam hry Pong od Pavla Amlera a Luboše Kettnera.