Jeho zařízení vychází svým principem ze známého logického rychlíku Snake, který proslavily zejména telefony firmy Nokia. Od svých předchůdců se hra liší jednak tím, že hrajete ve 3D, jednak tím, že je doopravdy sestrojená jako fyzické zařízení. Funguje tedy jako jednoúčelová herní konzole.
Základem hry je trojrozměrná mřížka ze svítivých diod LED. V ní se pohybuje had, který průchodem přes blikající potravu postupně nabývá na délce. Herní prostor má pro vysokou náročnost montáže pouze 4 x 4 x 4 políčka, což umocňuje obtížnost hry a výzvu, kterou přináší.
Had je ovládán směrovým ovladačem - hráč určuje směr další zatáčky v osách nahoru‑dolů a doleva‑doprava. Jak se had postupně prodlužuje, stávají se jeho manévry čím dál tím náročnější na prostorovou představivost hráče. Jakmile had narazí do vlastního těla, hra končí efektním rozblikáním herní mřížky.
Výpočetním jádrem celého zařízení je vývojový kit Xplained Mini firmy Atmel. Tato drobná deska osazená mikrokontrolérem ATmega328P má na starosti celou logiku hry, řídí zobrazování v trojrozměrné mřížce a přijímá povely od hráče. Její řídicí program napsaný v jazyce C má 550 řádek.
Jakub Klázar stojí za veškerým návrhem, elektronickou montáží, vývojem řídicího softwaru i finálním designem hry. Dokazuje tak, že na naší škole nemusíte pouze studovat, můžete si tu i hrát. A třeba vlastní hru!